بانيان فكر بانيان فكر .

بانيان فكر

ك متن اصلي براي ماژول هاي سال اول در مهندسي طراحي ، يادگيري

ك متن اصلي براي ماژول هاي سال اول در مهندسي طراحي ، يادگيري دانشجو محور را بر اساس عمل مهندسي در زندگي واقعي ارائه مي دهد.
مهندسي طراحي كليه اطلاعات اساسي دانشجو مهندسي را براي آماده سازي براي عمل مهندسي در زندگي واقعي نياز دارد. نويسندگان يك رويكرد منحصر به فرد دانشجويي محور به موضوع دارند ، و مطالبي كه به راحتي قابل دسترسي است از طريق مطالعات موردي ، تكاليف و س -الات بررسي دانش ارائه مي شود.
اين كتاب به دقت طراحي شده است تا در طيف وسيعي از دوره هاي مقدماتي در سطح درجه اول و HND مورد استفاده قرار گيرد. سبك تعاملي كتاب به جاي اختصاص صدها صفحه به تئوري ، افراد را با فعاليت و مطالعات موردي زنده مي كند. تكنيك هاي اصلي عددي و آماري از طريق پانل هاي رياضيات در عمل واقع در متن اصلي معرفي مي شوند. اين محتوا به دقت با انواع واحدهاي مدرك سال اول IEng و ساير دوره هاي مهندسي و فناوري BSc مطابقت داده شده است. سخنرانان وسايل مورد استفاده در كتاب را به سمت سبك استفاده اي منعطف ، كه متناسب با برنامه درسي آنها باشد ، پيدا مي كنند.
اين متن ضروري بخشي از مجموعه كتاب هاي معتبر IIE از Newnes است - كتاب هاي درسي براي شكل گيري پايه هاي عملي ، تجاري و دانشگاهي براي پيشرفت حرفه اي مهندسان فردا.بر مفاهيم و تكنيك هاي اساسي طراحي رسانه حركتي تسلط داشته باشيد تا بتوانيد قوانيني را براي دستيابي به اهداف ارتباطي خود اعمال كنيد - و گاهي اوقات آنها را زير پا بگذاريد. اين راهنماي معتبر كليه موارد ضروري طراحي را به روشي جذاب و الهام بخش ارائه مي دهد. هر اصل در صورت لزوم با متن ، تصويرگري و عكاسي توضيح داده مي شود. يك وب سايت همراه شامل هر پرونده ديجيتالي لازم براي بارگيري ، به روزرساني و پيوند به منابع ديگر است. پاسخگويي به چالش بهبود مستمر طي 15 سال گذشته موفقيت آميز بوده است. با اين حال ، تحقيقات نشان داده است كه به دليل كمبود دانش آماري مورد نياز براي اجراي م theirثر آنها ، كاربرد اين تكنيك ها در شركت هاي توليدي كوچك و متوسط ​​محدود است. اگرچه كتابهاي زيادي در اين زمينه نوشته شده است ، اما اين كتابها عمدتاً توسط آمارشناسان ، براي آمار شناسان و مناسب مهندسين نيستند.

طراحي آزمايشات براي مهندسان و دانشمندانبا استفاده از يك رويكرد منحصر به فرد با استفاده از ابزارهاي گرافيكي ، بر مشكل آماري غلبه مي كند. همان نتيجه و نتيجه اي كه توسط افرادي كه از روش هاي آماري استفاده مي كنند به دست آمده و خوانندگان مفاهيم اين كتاب را هم آشنا و هم فهم آسان مي يابند. اين كتاب برنامه ريزي ، ارتباطات ، مهندسي ، كار تيمي و مهارت هاي آماري را در فصل هاي جداگانه اي مورد بررسي قرار مي دهد و سپس اين مهارت ها را با استفاده از بسياري از مطالعات موردي صنعتي با هم تركيب مي كند. طراحي آزمايشات بخشي از مجموعه ابزارهاي مورد استفاده در شش سيگما را تشكيل مي دهد.

ويژگي هاي كليدي:
* تكنيك هاي اساسي DOE را براي ابتكارات بهبود فرآيند فراهم مي كند
* معرفي تكنيك هاي ساده گرافيكي به عنوان جايگزين روش هاي پيشرفته آماري - كاهش زمان صرف شده براي طراحي و ساخت نمونه هاي اوليه ، كاهش زمان رسيدن به بازار
* تكنيك هاي مطالعات موردي جاي DOE در زمينه بخش هاي مختلف صنعت
* * * * يك منبع عالي براي برنامه هاي آموزشي شش سيگما

اين كتاب را به مهندسان و دانشمندان از تمام رشته مقابله انواع توليد، محصول و كيفيت فرآيند مشكلات مفيد خواهد بود و يك مي شود منبع ايده آل براي دانشجويان اين موضوع.

دكتر جيجو آنتوني عضو ارشد تدريس در واحد توليد بين المللي در دانشگاه وارويك است. او همچنين يك مربي و مشاور در DOE است و به همين ترتيب براي تعدادي از شركت ها از جمله Motorola ، Vickers ، Procter and Gamble ، Nokia ، Bosch و تعداد زيادي از SME كار كرده است.
مطالب پشتيباني آينده مدرس و وب سايت سري كتاب هاي درسي IIE مطالب اضافي براي جزوه ها و ارزيابي ، به علاوه جديدترين لينك هاي وب براي پشتيباني و به روزرساني موارد موردي در كتاب ، فراهم مي كند.مطالب مطابق با الزامات IIE و ساير دوره هاي BSc مهندسي و فناوري است
متن عملي شامل نمونه هاي كار شده ، مطالعات موردي ، تكاليف و سوالات بررسي دانش در سراسر.
رياضيات در پانل هاي عمل روش هاي اصلي رياضي را در زمينه مهندسي خود معرفي مي كنند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۹:۰۹ توسط:صدرا علوياني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :