بانيان فكر بانيان فكر .

بانيان فكر

اين جلد شامل مجموعه مقالاتي از سمپوزيوم CAL '89 است و شامل مقالاتي در مورد طيف

اين جلد شامل مجموعه مقالاتي از سمپوزيوم CAL '89 است و شامل مقالاتي در مورد طيف گسترده اي از موضوعات مربوط به يادگيري به كمك رايانه است. مقالاتي كه انتخاب شده اند شامل موارد زير است: طراحي CAL ، نامه الكترونيكي و شبكه ها ، هايپر مديا ، يادگيري و شناخت ، چندرسانه اي ، سياست و عملكرد CAL و تكنيك هاي هوش مصنوعي و سيستم هاي دانش بنيان.

يادگيري كمكي رايانه اي در آموزش فيزيك بر استفاده از رايانه در يادگيري فيزيك متمركز است. اين كتاب كه در شش فصل تنظيم شده است ، با توضيحاتي درباره سري CONDUIT در فيزيك آغاز مي شود. فصل هاي بعدي در مورد آموزش فيزيك با يا بدون كامپيوتر تمركز دارد. يك دوره مبتني بر كامپيوتر در مكانيك كلاسيك ؛ فيزيك در مركز فناوري آموزشي ايروين ؛ و يك دوره الكترونيك با استفاده از قالب ويديويي هوشمند. فصل آخر محاسبات را به عنوان يك محيط فيزيكي و فكري براي يادگيري فيزيك بيان مي كند. اين كتاب به عنوان كمك در استفاده از رايانه در اين زمينه براي دانشجويان فيزيك مفيد خواهد بود.

تحقيقات با كمك رايانه در علوم انساني تحقيقات مختلفي را با كمك رايانه در علوم انساني و علوم اجتماعي مرتبط توصيف مي كند. اين مجموعه اطلاعاتي است كه بين نوامبر 1966 و مه 1972 جمع آوري شده و در Computer and the Humanities منتشر شده است. اين كتاب با تجزيه و تحليل متون آموزش زبان از جمله سيستم DOVACK ، برنامه اي كه براي آموزش خواندن اصلاحي استفاده مي شود ، آغاز مي شود. سپس در مورد اهداف ، انواع رايانه مورد استفاده و وضعيت نمايش آنلاين كتابشناسي (BOLD) ، سيستمهاي نشانه شناسي ، برنامه تقويت خرد انساني ، نمايه سازي خودكار و تحقيقات مشابه بحث مي شود. در فصول باقيمانده تحقيق با كمك رايانه در مورد زبان و ادبيات ، فلسفه ، علوم اجتماعي و هنرهاي تجسمي ارائه شده است. دانشجوياني كه به دنبال يك كار مرجع واحد براي تحقيقات كامپيوتري در علوم انساني هستند ، اين كتاب را مفيد مي دانند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۲:۴۰ توسط:صدرا علوياني موضوع:

دستورالعمل هاي رايانه اي در استنفورد ، 1966-68: داده ها ، مدل ها و ارزيابي برنامه

دستورالعمل هاي رايانه اي در استنفورد ، 1966-68: داده ها ، مدل ها و ارزيابي برنامه هاي حسابي تجزيه و تحليل و ارزيابي برنامه هاي حساب در آموزش هاي رايانه اي در استنفورد را براي سالهاي 1966-68 ارائه مي دهد. اين كتاب بر داده هاي رفتاري ، كاربرد مدل ها بر روي اين داده ها و ارزيابي اثربخشي برنامه ها تمركز دارد. اين كتاب كه به دو قسمت شامل 9 فصل تشكيل شده است ، با مروري بر برنامه تمرين و تمرين كه در تعداد زيادي از مدارس ابتدايي در كاليفرنيا ، مي سي سي پي و كنتاكي اجرا شد ، آغاز مي شود. سپس اين متن كاربرد مدل ها را در رفتار فردي دانش آموزان توضيح مي دهد. فصل هاي ديگر تجزيه و تحليل عملكرد دانش آموزان را در دستورالعمل هاي كمكي رايانه در نظر مي گيرند.در اين كتاب همچنين استفاده از مدل هاي اتوماسيون در برخي از مناطق داده هاي مشابه برنامه تمرين و تمرين بحث شده است. فصل آخر به تجزيه و تحليل دانش آموزان مي پردازد. اين كتاب منبع ارزشمندي براي روانشناسان ، جامعه شناسان و پژوهشگران است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۰:۱۲ توسط:صدرا علوياني موضوع:

سيستماتيك باكتري به كمك رايانه مباني نظري طبقه بندي عددي و تأثير آن بر طبقه

سيستماتيك باكتري به كمك رايانه مباني نظري طبقه بندي عددي و تأثير آن بر طبقه بندي و شناسايي ميكروبي را بررسي مي كند. علاوه بر اصول طبقه بندي عددي ، شناسايي با كمك رايانه و پايداري طبقه بندي ها ، همراه با طبقه بندي و تكامل پروتئين ها مورد بحث قرار گرفته است. تأثير روشهاي رايانه اي در سيستماتيك باكتريهاي مختلف و در توصيف جمعيت ميكروبي در زيستگاههاي طبيعي نيز در نظر گرفته شده است. اين كتاب كه از 16 فصل تشكيل شده است ، با تأكيد بر همكاري PHA Sneath و RR Sokal و همچنين بحث در مورد معيارهاي بهينه سازي در تحقيقات عددي طبقه بندي ، با مقدمه اي بر ريشه هاي طبقه بندي عددي مدرن آغاز مي شود.در فصل هاي بعدي به طبقه بندي و تكامل پروتئين ها پرداخته مي شود. تجزيه و تحليل رايانه اي داده ها از مطالعات مشترك در مورد مايكوباكتريها. تجزيه و تحليل عددي انواع مختلف داده هاي شيميايي با استفاده از آمار چند متغيره ؛ و ارزش روش هاي غير سلسله مراتبي در طبقه بندي باكتريايي - سايپرز ، باشگاه دانش در فصل آخر آينده طبقه بندي عددي و شكل چيزهاي آينده در نظر گرفته شده است. اين مونوگرافي مورد توجه دانشجويان ، پزشكان و محققان در زمينه هاي مختلف از ميكروب شناسي گرفته تا بيوشيمي و باكتري شناسي خواهد بود.در فصل آخر آينده طبقه بندي عددي و شكل چيزهاي آينده در نظر گرفته شده است. اين مونوگرافي مورد توجه دانشجويان ، پزشكان و محققان در زمينه هاي مختلف از ميكروب شناسي گرفته تا بيوشيمي و باكتري شناسي خواهد بود.در فصل آخر آينده طبقه بندي عددي و شكل چيزهاي آينده در نظر گرفته شده است. اين مونوگرافي مورد توجه دانشجويان ، پزشكان و محققان در زمينه هاي مختلف از ميكروب شناسي گرفته تا بيوشيمي و باكتري شناسي خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۸:۳۹ توسط:صدرا علوياني موضوع:

يادداشت ها و گزارش ها در رياضيات در علوم و مهندسي ، جلد هفتم: محاسبات

يادداشت ها و گزارش ها در رياضيات در علوم و مهندسي ، جلد هفتم: محاسبات رايانه اي و روش هاي عددي اعتبار سنجي خود مقالاتي را ارائه مي دهد كه در اولين كنفرانس بين المللي "حساب هاي رايانه اي و روش هاي عددي خودسنجي كننده" ارائه شده است ، كه از 2 تا 6 اكتبر در بازل برگزار شد ، 1989. اين كتاب با ارائه مقدماتي آموزش حساب رايانه با عمليات حداكثر دقت ، حساب و تمايز روشهاي محصوره و زبانهاي برنامه نويسي براي روشهاي عددي خودسنجي آغاز مي شود. بقيه فصلها در مورد تعيين مرزهاي تضمين شده براي مقادير ويژه با استفاده از روشهاي متنوع و گنجاندن تضمين شده راه حلهاي معادلات ديفرانسيل بحث مي كنند. ضميمه اي كه رزولوشن IMACS-GAMM در مورد حساب رايانه را پوشش مي دهد ، در انتهاي اين نشريه ارائه شده است.اين حجم براي محققان و متخصصاني كه روي روش هاي عددي رايانه اي و اعتبارسنجي خودكار كار مي كنند توصيه مي شود.

حساب رايانه اي در تئوري و عمل با حساب رايانه اي و پياده سازي هاي مختلف كل حساب در پردازنده هاي متنوع از جمله ريز پردازنده ها سروكار دارد. اين اهميت پيشرفت نظري را در اجراي صحيح حساب در رايانه نشان مي دهد و ادعا مي كند كه چنين پياده سازي ايجاب مي كند تا ايزومورفيسم هاي مختلفي بين تعاريف مختلف عمليات حسابي ايجاد شود. اين جلد كه از هفت فصل تشكيل شده است ، با مقدمه اي بر نظريه حساب رايانه با ارائه توصيف بديهي از خصوصيات اساسي مجموعه ها و زير مجموعه ها آغاز مي شود. شبكه هاي كامل و زير شبكه هاي كامل ؛ صفحه نمايش و گرد كردن و عمليات حسابي.سپس بحث به مفاهيم رينگوئيد و وكتوئيد و همچنين مفاهيم رينگوئيدها و وكتوئيدهاي مرتب يا ضعيف مرتب مي شود. حساب فاصله اي؛ و حساب نقطه شناور. عملكردها در فضاهاي فاصله اي با استفاده از نيمگرايي مشخص مي شوند. فصل آخر نشان مي دهد كه چگونه پنج نوع داده اساسي (عدد صحيح ، واقعي ، پيچيده ، فاصله واقعي و فاصله پيچيده) را همراه با عمليات حسابي كه براي همه اين انواع در زبان هاي برنامه نويسي موجود تعريف شده ، تعبيه كنيم. اين كتاب براي دانشجويان و دست اندركاران رشته هاي علوم كامپيوتر و رياضيات كاربردي مفيد خواهد بود.فاصله واقعي و فاصله پيچيده) همراه با عمليات حسابي كه براي همه اين انواع در زبانهاي برنامه نويسي موجود موجود تعريف شده است. اين كتاب براي دانشجويان و دست اندركاران رشته هاي علوم كامپيوتر و رياضيات كاربردي مفيد خواهد بود.فاصله واقعي و فاصله پيچيده) همراه با عمليات حسابي كه براي همه اين انواع در زبانهاي برنامه نويسي موجود موجود تعريف شده است. اين كتاب براي دانشجويان و دست اندركاران رشته هاي علوم كامپيوتر و رياضيات كاربردي مفيد خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۳۷ توسط:صدرا علوياني موضوع:

حساب نقطه شناور در محاسبات مدرن همه جا وجود دارد ، زيرا ابزاري انتخابي براي

حساب نقطه شناور در محاسبات مدرن همه جا وجود دارد ، زيرا ابزاري انتخابي براي تقريبي اعداد واقعي است. به دليل محدوديت و دقت محدود ، استفاده از آن مي تواند كاملاً درگير شود و به طور بالقوه منجر به خرابي هاي بيشماري شود. يكي از راه هاي افزايش اعتماد به نفس در نرم افزارهاي شناور ، تأييد صحت اثبات آن به كمك رايانه است.

اين كتاب نماي كاملي از نحوه تعيين و تأييد رسميت الگوريتم هاي روي شناور با كمك دستيار Coq را ارائه مي دهد. اين رسميت Flocq در محاسبات نقطه شناور و برخي روشها براي خودكار اثبات قضيه را توصيف مي كند. سپس مشخصات و تأييد الگوريتم هاي مختلف ، از تبديل بدون خطا به يك طرح عددي براي يك معادله ديفرانسيل جزئي را ارائه مي دهد. اين مثالها نه تنها الگوريتم هاي رياضي بلكه برنامه هاي C و همچنين مسائل مربوط به تدوين را پوشش مي دهد

  • مفاهيم مشخصات و ضعيف ترين محاسبه پيش شرط و كاربرد عملي آنها را توصيف مي كند
  • نحوه مقابله با الگوريتم هايي را كه فراتر از حوزه حساب ساده نقطه شناور است نشان مي دهد
  • شامل تجزيه و تحليل واقعي و يك مطالعه موردي در مورد تجزيه و تحليل عددي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۴:۱۵ توسط:صدرا علوياني موضوع: