بانيان فكر بانيان فكر .

بانيان فكر

اين جلد شامل مجموعه مقالاتي از سمپوزيوم CAL '89 است و شامل مقالاتي در مورد طيف

اين جلد شامل مجموعه مقالاتي از سمپوزيوم CAL '89 است و شامل مقالاتي در مورد طيف گسترده اي از موضوعات مربوط به يادگيري به كمك رايانه است. مقالاتي كه انتخاب شده اند شامل موارد زير است: طراحي CAL ، نامه الكترونيكي و شبكه ها ، هايپر مديا ، يادگيري و شناخت ، چندرسانه اي ، سياست و عملكرد CAL و تكنيك هاي هوش مصنوعي و سيستم هاي دانش بنيان.

يادگيري كمكي رايانه اي در آموزش فيزيك بر استفاده از رايانه در يادگيري فيزيك متمركز است. اين كتاب كه در شش فصل تنظيم شده است ، با توضيحاتي درباره سري CONDUIT در فيزيك آغاز مي شود. فصل هاي بعدي در مورد آموزش فيزيك با يا بدون كامپيوتر تمركز دارد. يك دوره مبتني بر كامپيوتر در مكانيك كلاسيك ؛ فيزيك در مركز فناوري آموزشي ايروين ؛ و يك دوره الكترونيك با استفاده از قالب ويديويي هوشمند. فصل آخر محاسبات را به عنوان يك محيط فيزيكي و فكري براي يادگيري فيزيك بيان مي كند. اين كتاب به عنوان كمك در استفاده از رايانه در اين زمينه براي دانشجويان فيزيك مفيد خواهد بود.

تحقيقات با كمك رايانه در علوم انساني تحقيقات مختلفي را با كمك رايانه در علوم انساني و علوم اجتماعي مرتبط توصيف مي كند. اين مجموعه اطلاعاتي است كه بين نوامبر 1966 و مه 1972 جمع آوري شده و در Computer and the Humanities منتشر شده است. اين كتاب با تجزيه و تحليل متون آموزش زبان از جمله سيستم DOVACK ، برنامه اي كه براي آموزش خواندن اصلاحي استفاده مي شود ، آغاز مي شود. سپس در مورد اهداف ، انواع رايانه مورد استفاده و وضعيت نمايش آنلاين كتابشناسي (BOLD) ، سيستمهاي نشانه شناسي ، برنامه تقويت خرد انساني ، نمايه سازي خودكار و تحقيقات مشابه بحث مي شود. در فصول باقيمانده تحقيق با كمك رايانه در مورد زبان و ادبيات ، فلسفه ، علوم اجتماعي و هنرهاي تجسمي ارائه شده است. دانشجوياني كه به دنبال يك كار مرجع واحد براي تحقيقات كامپيوتري در علوم انساني هستند ، اين كتاب را مفيد مي دانند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۲:۴۰ توسط:صدرا علوياني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :